System głosowania - HD System

Menu

Aktualności /

Konferencja w Stargardzie Szczecińskim

ZAPROSZENIE  

do udziału w konferencji

 

 Zarządzanie przebiegiem sesjirozwiązania systemowe i prawne ułatwiające organizację pracy radnym



Szanowni Państwo,

 

                serdecznie zapraszamy na spotkanie, którego tematem przewodnim będzie przedstawienie rozwiązań i możliwości usprawnienia pracy radnym przy wykorzystaniu nowoczesnych rozwiązań informatycznych i elektronicznych.

 

Podczas spotkania przewidujemy prezentację systemu do kompleksowej obsługi sesji wraz z modułami towarzyszącymi, dyskusję na temat wykorzystania technologii informatycznych przez radnych oraz symulację sesji celem testowania systemu.

 

Zaprezentujemy możliwości realizacji transmisji audio – video obrad do sieci Internet oraz najnowsze rozwiązania pozwalające na realizację głosowań i dystrybucję dokumentów między Radnym a  Biurem Rady z wykorzystaniem tabletów.

 

Ponadto zaprezentujemy System do Automatycznego Rozpoznawania i Zamiany Mowy na Tekst MagicScribe, niezwykle przydatny przy tworzeniu protokołów  z sesji.

 

W panelu dyskusyjnym damy upust naszej i Państwa kreatywności. Zdiagnozujemy Państwa potrzeby i oczekiwania oraz możliwości ich realizacji.

 

Spotkanie planujemy przeprowadzić w:

 

Sali Sesyjnej Urzędu Miejskiego w Stargardzie Szczecińskim

w dniu 19.03.2015 roku w godz:

od 10:00 do 16:00.

 

Udział w konferencji jest całkowicie bezpłatny. Warunkiem udziału jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego i przesłanie w terminie do 13 marca 2015 r. na nr faksu: 61 814 86 88 lub e- mailowo: biuro@hd.pl


 

 


 

Kontakt

HELPDESK PLUS s.c.
60-185 Poznań-Skórzewo
ul. Poznańska 119
tel/fax: 061 814 86 88

tel: 061 622 26 92
mail: handel@hd.pl

Systemy konferencyjne do głosowania